لوگو انجمن علمی مطالعات نهج البلاغه ایران

تماس با ما

02135910000

آدرس دفتر ما

تهران - پونک

گـزارش چهارمین مـجمـع عمومی انجمن مطالعات نهج البلاغه ایران

❅ مجمع عمومی انجمن مطالعات نهج البلاغه ایران در روز چهارشنبه مورخ ١٧ بهمن ماه ١٣٩٧ در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار گردید.
❅ در این مجمع که با حضور با شکوه اعضای هئیت علمی دانشگاههای کشور و اساتید دانشگاهها و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری همراه بود، پس از تلاوت آیاتی از قران کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

❅ آیت ا…سید جمال الدین دین پرور رئیس محترم انجمن اولین سخنران مجمع بودند که طی سخنانی به بیان اهمیت و ضرورت توجه در نهج البلاغه و معارف بلند آن پرداختند و اهمیت تشکیل انجمن های علمی را در حوزه‌ی نهج البلاغه یاد آوری شدند.

❅ و سپس دکتر سید علی علم الهدی نائب رئیس محترم انجمن ضمن خوش آمد گویی به مدعوین و تشکر از کلیه‌ی بزرگوارانی که تا کنون در فعالیت های انجمن همراهی داشته اند درباره ی برنامه ها و فعالیت های انجمن که در سالهای گذشته تا کنون انجام شده بود توضیحاتی را دادند .

❅ دکتر فاطمه سعیدی دبیر محترم انجمن سومین سخنران مجمع بودند.
ایشان در ابتدا با اشاره به این نکته که کتاب گرانبهای نهج البلاغه مجموعه‌ی عظیمی از معارفی است که تمام ابعاد مختلف زیست انسانی را در برمیگیرد به بیان شعار انجمن که عبارت از:
“نهج البلاغه، دانشگاه زیست مطلوب انسانی” است، اشاره نمودند و با معرفی چارت تشکیلاتی انجمن، برنامه ها وفعالیتهای آتی انجمن را برای تحقیق علمی این شعار اعلام کردند.
در ادامه، ایشان کانال های مختلف ارتباط با انجمن مطالعات نهج البلاغه ایران را برای دعوت وهمکاری از تمام اساتید و دانشجویان علاقه مند به حوزه‌ی علوم و معارف نهج البلاغه که در سراسر کشور هستند، را معرفی نمودند .

❅ در ادامه کار گروه شمارش آرا، با نظارت بازرس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شد و کاندیدهای محترم، رزومه‌ی علمی خود را بیان کردند و رای گیری انجام شد و سپس آراء شرکت کنندگان در جلسه عمومی شمارش شد و نتیجه ی انتخابات اعلام گردید.

❅ که بدین شرح است

١- حجت الاسلام سید جمال الدین دین پرور
٢- جناب آقای دکتر سید علی علم الهدی
٣- جناب آقای دکتر محمد هادی امین ناجی
۴- جناب آقای دکتر محمود واعظی
۵- جناب آقای دکتر محمود کریمی بناد کوکی
۶- جناب آقای دکتر بخشعلی قنبری
٧- جناب آقای دکتر محسن قاسم پور راوندی
٨- سرکار خانم دکتر فاطمه سعیدی
٩- سرکار خانم دکتر فتحیه فتاحی زاده
١٠- جناب آقای دکتر محمد پارچه باف دولتی

❅ بازرسان منتخب

١- جناب آقای دکتر ناصر نیستانی
٢- سرکار خانم الهام توکلی زاده
٣- جناب آقای دکتر محمد عترت دوست

❅ و الحــمدلله رب العالمـین.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *